فک وفامیله ما داریم
اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 1 / 1 / 1387
نویسنده : سمانه

تو اتاق بودم یهو داداشم درو باز کرد اومد تو
بهش میگیم بچه بودی در میزدی!
میگه خفه شو بابا

داره میره بیرون،بهش میگم درو ببند
میگه "چپه" شو بابا (خودش جواب خودشو میده)
خود درگیری مضمن داره بدبخت

______________________________________________

یه روز تلفنمون زنگید جواب دادم یارو صداش خیلی شبیه داییم بود هی میگفت از بانکم منم باور نمی کردم اخر این گودزیلامون گوشیو از من گرفت هی میگفت سلام دایی ۰۰۰۰
بعد,گوشیودادم به مامی گفتم داییه اونم گوشیوگرفت صداشو بچگونه کرد باهاش حرف بزنه مرده گفت ببخشیدخانم من از بانکم مامان منم کم نیورد گفت منم از بانکم خلاصه مرده قسم,میخورد مامان منم باور نمیکرد اخرشم که باورش شد مرده بی خیال شد گفت به موبایل همسرتون زنگ می زنم وقطع کرد:-)
یعنی خداییش دیوونه شد بنده خدا
من:-):-):-):-):-):-):-)
مرده:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(
گودزیلا:-]]]]]]]]]]
مامانم:-00000000

________________________________________

دیروز تو ماشین نشسته بودم. بابام رفت بگه شیشه رو بکش بالا، گفت مهدی شلوارتو بکش بالا!!!
به قول شاعر "از چی بگـــــــم...؟"
(O_o)

_________________________________________________________

عاقا ما یه شوهر خاله با یه پسر خاله داریم ماشالاه تراکتور مثل چی میخورن ی شب خونشون مهمون بودیم غذا قرمه بود جاتون خالی خلاصه که غذارو آوردن شروع کردیم به خوردن.دیگه آخرای غذا بود که یه ظرف اضافه خورشت آوردن گذاشتن جلوی شوهر خالم توش یه تیکه گوشت بود به وزن سه یا چهار گرم یدفه پسر خالم حمله کرد اون یه تیکه گوشتو ورداشت این شوهر خاله ی ما رو میگی انگار آتیش گرفت افتاد دنبال پسر خاله فکر کنم به خاطر چهار گرم گوشت هزار متر دوییدن خدا میدونه چقد کالری سوزوندن حال فحش هایی که میدادن دیگه بماند

__________________________________________________________

منبع:4jok

 




|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: سرگرمی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب